08 Şubat 2009

3 Büyük(!)ler


Turkcell Süper Lig 19. Haftası 3 büyüklerin skorları


Galatasaray 1-1 Kayserispor

Konyaspor 0-0 Beşiktaş

İstanbul B.B. 2-0 Fenerbahçe


Ligde ilk beş:


1-Sivasspor 41

2-Trabzonspor 41

3-Galatasaray 37

4-Beşiktaş 35

5-Fenerbahçe 34


Soda içiyorum ki gazımı alsın...


Fenerbahçe'nin oynadığı berbat futbol mu, yoksa gerçekten Abdullah Avcı'nın akıllıca kurduğu taktik mi? Ya Aragones'in oyuncu tercihleri?

Oyunun 44. dakikasında İBB'den Mahmut ikinci sarı karttan kırmızı kartla oyun dışında kaldığında tüm Fenerbahçeli taraftarlar gibi ben de Aragones'in forvet hattını ikileyip Deniz-Emre ikilisinden birini oyun dışına alacağı kanısındaydım.

Bir başka oyuncu değişikliği beklentim de vasat ve üretkenlikten yoksun futboluyla şutör(!) Vederson idi.

Devre arasında soluğu PES 2009'un başında alıp ikinci yarıya hazırlık yaptım. Become a legend modunda Semih'e gol pasını verip "man of the match" seçildim. Artık ikinci yarı fırtınalar estirecek takımımı izlemeye hazırdım.

İkinci yarı Olimpiyat Stadı'nın (ekşi sözlükte biri Zulümpiyat Stadı diye adlandırmış, çok hoşuma gitti) o eşsiz rüzgarı Fener'in istediği yönde esiyordu. Uğur Boral - Vederson değişikliği maça Vederson'un ilk 11de başlaması kadar anlamsızdı. Daha sonra Semih Şentürk tezahüratları arasında Aragones, Kazım ile yedek golcüyü ısınmaya gönderdi.

Komedya aslında Semih ve Kazım oyuna girerken Alex'in dışarıya çıkmasıyla başlamış, forveti ikilemesi beklenen Aragones Güiza'yı da sakatlığı gerekçesiyle kenara çekmişti. Kabus bu olmalıydı; Alex çıkarken kendi kendine neler söylüyordu kimbilir.

Nitekim İbrahim Akın değişikliğiyle ilk önce gol sinyali, sonra da golün kendisi geldi. Fenerbahçe için tarih tekerrür etmiş, İBB'ye Olimpiyat Stadı'nda bir kere daha boyun eğmişti...

Anlayamıyorum yahu...yenilen gollerde yan hakemler ofsaytı yakalayamamış olabilirler; ama sözde İspanyol ekolünün ayağa pas ve top kontrolü üzerine kurulu oyununu oynattığı iddiasında olan Aragones nasıl oluyor da birbirinden bu derece uzak bloklardan kurulu, orta sahası bu derece güçsüz, dikine oynamak adına sadece havadan pas yapmaya kalkan bir takım ile başarılı olmaya çalışıyor anlamıyorum. Perşembe günü Bursa'da izlediğim takım ile bu takım birbirine o kadar uzak ki!!!

Bu sene haftaya boynu bükük başlamaktan çok sıkıldım. Fenerbahçe bu hayata anlam katan en önemli şey şu anda ve o da baş aşağı gidiyor. Tamamiyle çaya sarılmaya başladım artık. Tadı tuzu kalmadı bu İzmir'in de.

Bitse de kurtulsam şuradan...Aragones'i suçlamayın, hepsi İzmir'in suçu!

Hiç yorum yok:

Powered By Blogger

İzleyiciler