14 Aralık 2009

İstanbul İstanbul

Nasıl anlatsam...
Nerden başlasam...
İstanbul İstanbul

En son şubat ayında giriş yapmışım bloguma. Bu zaman zarfında öyle çok şey geçti ki hayatımdan: özetle İzmir'den taşındım, askerlik bitti ve sonrasında İstanbul'a taşınıp burada çalışmaya başladım.

Hayat aslında beklediğim gibi gelişiyor. Her şey mükemmel değil, tam da beklediğim gibi gözüküyor ve yavaş yavaş diğer hedeflere geliyor sıra: (yazının bodoslama olması durumu var evet)

-yurt dışı deneyimi (fırsat bulunca ilk işim bu olacak)
-MBA
-Staj / SMMM
-boş zaman yaratıp müzik yaşamımı yeniden harekete geçirmem lazım
-onlarca arkadaşım ile aynı kentte yaşamama rağmen henüz çok azı ile iletişim kurabildim. onları ihmal etmemem lazım
-hala bu şirkette öğreneceğim çok şey var
-istanbul'da öğreneceğim çok şey var

askerden önce izmir'de hayat o kadar boş ve anlamsız gözüküyordu ki... şimdi yukarıdaki gibi kabataslak bir listeyi 2 dakikada çıkarabiliyorum. demek ki tercih doğru.

şimdi yaşama ve tecrübe edinme zamanı. tecrübe edindikçe ve yaşadıkça bunları birer birer yazacağım.

sevgiler...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

olay izmir'de bişi olamayacağını farkedip gitmekse tercihin doğru oldugu kesin :)

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
İbibiklibilibili dedi ki...

Ya burada işte kişisel bir bakış açısı var, herkes benim gibi düşünmüyor. Çoğunlukla bana burada şunu diyorlar: İzmir bırakılıp İstanbul'a gelinir mi hiç!

evet geliniyor gayet, "seeing is believing" ben yaşadım ve neyi istemediğimi gördüm en azından.;) yorum için sağol jasminny...

Adsız dedi ki...

adı çıkmış 9a inmez 8e izmir'in..allayıp pullamayı iyi biliyolar bunu yapanlar,görmeyen de bişi sanıyo..bildiimiz şehir işte.biçok yerden iyi olabilir fakat biçok yerden eksik olduğu aşikar..başarılar diliyorum

Powered By Blogger

İzleyiciler