02 Mart 2010

Selami Şahin @ Metro


Bugün akşam da Taksim'den metroya bindim. Genellikle eve dönüş hattım Beşiktaş-Taksim, Taksim-Mecidiyeköy, Mecidiyeköy-Göktürk şeklinde oluşuyor. Bu hattın ortası metro tabi ki, akşam trafiğinden kaçış için birebir.

Aynı saatlerde kullanmama rağmen bazı günler öyle kalabalık oluyor ki metro, nefes alacak alan bile kalmıyor. Bu yoğunluk değişimlerinin nedenini bilmiyorum, her gün farklı bir prime-time var demek ki toplu taşımada.

Dün akşam metro o denli kalabalıktı ki daha Taksim'de tıklım tıklım doldu. Bir sonraki durak Osmanbey'de binenler tek kelimeyle canlı winrar şov yapmaya kadar götürünce işi vatandaşın birisi çileden çıktı: "bir kere daha ittiren olursa ben de onu geri ittireceğim". Başka birisi bunu üstüne alındı ve m.köye kadar laf dalaşına tutuştular. Halleri çok komik oluyor birbiriyle boş boş tartışan, birbirine diklenen iki tipin. Birinin diğerine çeşitli yollarla üstünlük kurma çabası adeta çiçek abbas filminin canlı versiyonu gibi... biri diyor: "yaaa sus akşam akşam çarpacam ağzının ortasına...", diğeri de bunun üstüne yapıştırıveriyor cevabı: "elektrik misin, neyi çarpıyorsun". :)

Dün bu denli kalabalık olan metro, bugün süt liman... sanırsınız insanlar dünkü olay nedeniyle kaçmış metrodan. Neyse hiç acele etmeden oturacak yer buluyorsanız o metro gerçekten tenha demektir.

Bu akşam hiç farkında değilim, Selami Şahin ile aynı vagona atlamışım. Adını anımsayamadım ilk başta, ama yüz bir yerden tanıdık geliyor. O da insanların yüzüne bakıyor sürekli, sanırım şarkıcıların nerede olurlarsa olsun herkes tarafından tanınmak gibi bir kaygıları var. Hemen yanımda oturan orta yaşlı birisi ile selamlaştılar. Karşı taraftan da genç bir eleman ve yanındaki kız arkadaşı ile biraz sohbet etti, beğenerek izliyoruz saygılar kıvamında tepkiler aldı. Metrodan aynı durakta inince elemana sordum, adını ben anımsayamadım kimdi bu yüzü çok tanıdık filan diye... Meğerse o çocuk da anımsayamamış, sadece kimse selam verip konuşmayınca üzülmüşler, o yüzden konuşmuşlar. Adı Selahattin miydi, haa Selami... Selami Şahin :) Bu şekilde hatırlayabildik ismini...

Benim hiç ilgi alanımda olan birisi değil Selami Şahin ama mütevazi tavrı nedense çok sempatik geldi. Sanırım ünlü insanların da insan olduğunu unutuyoruz bazen, ya da tamamen unutturuluyor. Selami amca, selamlarımla...

Hiç yorum yok:

Powered By Blogger

İzleyiciler